Julkänsla

Hej allihopa...

Nu har till och med snön kommit till Skåne, kommit ganska mycket i alla
fall för att vara här nere i skåne haha, fick upp tomtarna o sånt lite idag i lägenheten
ochsnön kom bättre julkänsla kan man ej få ju igentligen.

Tända ljus över allt i lägenheten typ, tomtar upp o snön faller utanför
fönster vad kan man mer sakna för att få julkänsla, jo en viss person att dela
allt detta underbara med, det är det jag saknar mest just nu och i mitt liv.
Men finns ej så mycket jag kan göra tyvärr :/ ingen rolig känsla heller att känna
sig ensam i en lägenhet liksom.

Ska vara glad över att man har sin familj o sina vänner i alla fall :)
och det är jag mer än någonsin, men det finns n pusselbit som fattas o
det är kärleken men men inget att göra åt det.

Ha en underbar kväll allihopa..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0