Lämna mig ifred !!!!

Hejsan...

Nu tänker ni säkert har hon slagit huvudet, 2 inlägg på en dag? :O
Nej jag har jag inte, utan måste bara skriva av mig.

Jag är så sjukt trött på att du hela tiden ska dra upp mig och snacka om
mig när du träffar andra som jag känner. Ja för helvete vi var tillsammans
du är ett av mina ex. Och ja jag brydde mig sjukt mycket om dig, jag älskade
dig sjukt mycket och det är ett av mina STÖRSTA misstag, för som du behandlade
mig och fortfarande behandlar mig, jag ville ändå vi skulle va vuxna nog och kunna
vara vänner och snacka med varandra med ännu ett MISSTAG !!!!!

Du tror att du känner mig, det kanske du gjorde för några år sen.
Men det gör du inte längre du tror att du kan o vet fortfarande allt om mig
men det kan du fortfarande INTE !!!!!


DU ÄR UTE UR MITT LIV, DU HAR INGET MED MIG ATT GÖRA..!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0