Musiken

Alla som känner vet ju att den som berör mig mest inom musiken är Ola, men det som inte många vet är att det finns en till person som verkligen sjunger o det berör mig, och den personen är Rabih som var med i året Idol.

Dem här grabbarna är magiska för mig, deras personligheter är helt galet underbara. Två helt underbara personer och dem sjunger så galet bra båda två.

När jag som mest är nere o mår skit o verkligen nått botten då kan jag lyssna på deras musik dem ger mig styrkan tillbaka igen på något vis. Deras musik är viktig för mig helt enkelt. Vet det låter sjukt löjligt men det är så jag känner och det står jag för. <3

Tack Ola & Rabih för det ni gör inom musiken !!!






Kommentarer
Postat av: eemmayouknow

träffat honom ngn gång? :)

2009-12-28 @ 00:26:46
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0