Ny hårfärg !!!

Hej allihopa.

Förlåt för det ej blev någon bloggning igår, men full rulle hela dagen
jobbade, sen tvättade, sen blev det en sväng på väla med brorsan o mamsen.
sen hem vila lite sen iväg till Malin för att färga håret på henne, Gill kom med en
runda över till Malin.

Och sen fick dem nöjet att färga håret på mig och nej inte blont
som vanligt utan nu är man mere brunett :) Inte riktigt vant mig än
men blev faktiskt nöjd, trodde det skulle bli värre men det blev det ej :P

Kände att jag ville ha en förändraring, har alltid varit blond samma hårfärg
alltid i stort sett, så kände att 2010 skulle börja med att jag är brunett :P

Ha en underbar dag allihopa <3

// Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0