Överraskning <3

Hejsan.

Eftersom jag fått lite smått klagomål av min älskade kusiner att jag ej
bloggar längre eller uppdeterar så får jag väl sätta mig o ta mig själv i kragen o blogga.

Idag har jag varit en sväng på körskolan igen för att plugga teorin gick la sådär
hatar denna repitionen ju, men någon gång ska väl allt sitta i huvudet haha.
Efter teorin kom mamma o pappa o hämtade mig så körde vi till Hyllinge för att
stor handla mat, kan ju alltid behövas.

Jag, och mamma hann också med att överraska mina kusiner som jobbar på Brio Leksaksaffär
som ligger inne på familia :) Båda blev sjukt överraskade men tror Sandra blev mest överraskad haha :)
Men kul o träffa er båda två sjukt underbart :)

och där kommer klagmålen in om min blogg hahaha, så tänkte på vägen hem nej nej
nu ska jag visa dem att bloggen fått liv igen haha :)

Är ni nöjda nu kusiner?
MEN DÅ SKA NI KOMMENTERA MIN BLOGG OFTARE !!!!! Hahaha

Kärlek till er allihopa.....PUSSSSSSSSSS / Mii



Kommentarer
Postat av: milla

Haha! Visst är jag nöjd och visst ska jag kommentera mera;)



Dock måste du ändra en sak! Vi jobbar inte på BRIO, utan på LEKIA:D

Det är 1½ år sedan vi ändrade namn juh! Haha!



Hoppas allt är bra. Du verkar inte toppenglad i inläggen ovanför. Hoppas det ordnar sig!

Ring om du behöver snacka:) Eller kom in om, hemma eller på jobb:)

Kramar

2009-12-09 @ 22:31:16
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0