Städning & Tvätt

Hejsan allihopa..:)

Idag är man ledig från jobb, skönt med att sova ut lite kan behövas ibland
Men blev tvätt idag kl 12.00 för min del sen passade jag på att städa mellan
tvätten lika bra att få det gjort med ju.:) Men nu är man klar med allt skönt är det.:)

Pappa kommer snart en runda till mig och lämnar min julsaker, som jag ej fick med mig
när jag flyttade hemifrån utan dem stod hemma hos dem, så han skulle komma över med dme
till mig så jag kan få lite mer julkänsla kanske eller?

Ingen snö i alla fall här kommer bara snö blandat regn hela tiden tråkigt nog
lite snö hade ju lyst upp lite o man kanske blivit lite piggar av det än detta tråkiga
gråa väder men men man får väl försöka få fram julkänslan med eller utan snö hahaha :P

Ha en underbara Onsdag allihopa hörs senare kanske...

Massa kärlek till er allihopa...Ciao // Mary ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag med, han är så bra! :)

så lite så, alltid trevligt att hitta till nya bloggar (y)

2009-12-16 @ 14:54:07
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0