Tomtar :)

Hejsan allihopa igen :)

Nu har precis mamma och pappa varit här o lämnat mina julsaker som
jag hade hemma hos dem eftersom jag ej fick med dem när jag flyttade :)
Hade lite tomatar i alla fall och lite lyktor och så men ej så mycket men tomtar
i varje rum nu i alla fall så lite mer julkänsla blev det ju faktiskt..:)

Och jag med mina ljus haha värmeljus o sånt det bara älskar jag :)
Hade två ljushållar med tomtar på som jag ej kom ihåg jag hade haha :)
Nu är det tända ljus lite här o var mysigt värre älskar sånt :)

Nu saknar man bara någon att dela julen med, men tyvärr har man ej det.
Utan det blir familjen som det alltid varit, men det är jag glad över att jag har
min familj o mina vänner, fast många vänner är långt ifrån men vet dem finns där
ändå och det är jag tacksam för <3

Vi hörs igen snart...

Love / Marie..


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha ja lite drama var det allt ^^

det var väldigt skönt att va hemma tidigare kan jag säga :D

2009-12-16 @ 18:04:17
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: milla

Dessutom har det ju kommit snö som lägger till ännu mer julkänsla:)

2009-12-16 @ 21:12:57
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0