Vilken dag :O

 Heej.

Shit vilken dag jag haft det är helt sjukt, vilken helvetes dag på jobbet man haft inget gått som planerat trodde aldrig denna dagen skull ta slut alltså men man stod ut in i det sista och gjorde sitt bästa som alltid hahha,

men fick ju också grymt underbara nyheter, märklaren ringde och berättade att den andra som var intresserad av lägenheten inte ville lägga något högre bud än vad jag hade gjort så nu är den snart min förhoppningsvis har ju inte skrivit på nått kontrakt men han ska ringa imorgon och se vad han säger pratade om att skriva på kontrkat i veckan så fort som möjligt, han skulle ringa imorgon, han skulle först prata med säljaren och så vilken dag o så som passade dem.

Men det var en sån otrolig lycka när jag fick höra det alltså helt sjukt, och den lägenheten är så fin verkligen nyrenoverad och allt hur mysig som helst sjukt glad är jag för den verkligen...

Vill tacka alla som stöttat mig igenom detta o fått mig att inte ge upp, tack så sjukt mycket det betyder så otorligt mycket.

Delvina, min underbara kollega utan henne, shit jag vet inte vad jag skulel gjort, kärlek till dig snuttan min <3

Mathias (Tias) min andra halva, utan dig hade jag heller aldrig klarat detta, du betyder mer än vad du någonsin kommer förstå, älskar dig över hela mitt hjärta, och tro mig du ska få dina apelsiner hahaha.:P

Linda - Min ängel, tack för att du finns helt enkelt. Du betyder så mycket <3 älskar dig

Madeilene, Min stjärna, vi lyckades båda två, du med huset jag med lägenheten wieee fan vi är oslagbara tillsammans <3 Kärlek till dig gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0