Sky`s The Limit <3

Hejsan...

Eftersom alla nu lagt upp omslaget på Olas nya singel som släpps på Måndag
den 22/6 -09 först spelas den på Rix Fm morron Zoo kl 07.45 ca STÄLL KLOCKAN ;)
Sen spelar och uppträder han live med den på Liseberg, Lotta på Liseberg kl 20.00 kanal 4
MISSA INTE DET !!!!!!!!!!!!!!!!


Vad ska jag nu säga om omslaget, många som grillar det men finns många som inte grillar det så skarpt. Jag är nog mitt i mellan. Jag tycker det är grymt snyggt och fräckt gjort verkligen, det är lite udda liksom. Jag är imponerad att han vågar vara lite udda o sticka ut o göra sin galna stil på det hela annars hade det ej varit Ola :)

Men på samma gång tänker man detta är ju inte riktigt Ola, när man kollat på dem
andra omslagen till hans andra singlar ju, man blev lite så WHAT? men man vänjer nog sig, haha :)
Lite så nördigt över det, tänker på den serien Steve Urgel (Eller hur det stavas) hahaa.

Men för att sammanfatta det så joo jag tycker detta är sjukt snyggt. fräckt, glatt,
Det är Olas galna sida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0