Tankar

Hej söta :)

Tisdag idag och man har jobbat mellan 7.30 -  11.30 sjukt underbart
men fick dock dåliga nyheter på jobb idag av chefen tyvärr inget jobb efter
augusti om det ej ändras under sommaren men ser ju inte jätte ljust på den fronten
just nu så blev att ringa, messa, lite folk höra om dem vet någon som behöver folk
efter augusti, glad att jag har såna underbara vänner som jag har som stöttar mig
och förösker hjälpa mig på alla sett dem kan :) Ni är guld värd ska ni veta.

Ikväll blev det att gå en låååång runda med en gammal vän som man ej sätt på
länge härligt började att snacka om olika minne shit så många minnen vi har tillsammans
träffade också min andra halva eller ja brukar, känndes skönt men vi har förändras både två
och gått vars en väg men på nått vis som finns vi där för varandra ändå.


Tack till alla underbara sötnosar som finns här vid min sida och stöttar mig och förösker hjälpa mig genom allt detta o kämpa tillsammans med mig ni är verkligen guld värda ska ni veta <3



Jag saknar denna skånepåg något fruktansvärt att det gör ont i mitt hjärta <3
Men utan honm och hans musik så skulle jag aldrig ha denna kämparglöd som jag har.

Tack Ola för alla underbara minnen du är den bästa <3


Kärlek till alla underbara personer // Mii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0