Jobbet :/

Hejsan..

Usch vilken dag det varit idag igentligen mycket känslor på jobb kan jag ju säga :/
Först hade vi vårt APT möte och vi skulle avtacka våran Sjuksköterska eftersom hon ska gå
i pension efter sommaren, blev tårta, o fika mycket gott verkligen. Presenter till henne med såklart
som jag o delvin hade fixat, sjukt nervösa om hon skulle gilla det vi valt men det gjorde hon, man kunde
pusta ut haha...Sen blev det ju allvarligt snack om uppsägningarna och sånt. Men chefen ej fått nått besked då
utan skulle få namn o sånt kanske under dagen vilka av dem fasta personalen som låg illa vid det.
Sen sa hon också att hon fått reda på att möjligheten fanns fortfarande att månadsanställda kunde få förlängt ändå visa i alla fall eller ja nått sånt kanske stannar hmm jaa jag vet ej förvirrad men kan ju alltid hålla tummarna lite då ju.

Vid 14 tiden hade chefen ringt några o berättat att dem fick gå eller ja bli omplacerade eller fick gå helt dem skulle ringa ner till nån o få tid till möte var 3st från mitt jobb som var fasta som fick sina beseked idag vet ej om det var fler.

Men röknar man samma oss månadsanställda med som går är det ca 6 personer om inte mer som går från jobbet det är så himla sjukt alltså !!!! så det var många känslor på jobbet idag. :(

Efter jobbet blev det i alla fall klippning för min del, blev klippa upp det lite o så som vanligt ingen större skillnad hehe :)
Nu ligger man och kollar matchen 4-0 till sverige är vad det står nu i alla fall inte dåligt om man säger så...:P

Massa kärlek till er allihopa...

// Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0