Räkningar :/

Hejsan.

Nu sitter man här igen, har precis betalat mina räkningar usch ladrig kul det där alltså.
lönen hinner ju inte komma in på kontot fråns dem den är slut liksom och allt gått till räkningar usch men men
det måste ju göras tråkigt nog så är det att vara vuxen haha suck !!

Men har lite smått problem med ComHem, tror dem försöker lura mig varje månad känns det som
så nu fick jag maila dem igen och fråga vad dem håller på med liksom :S ena månaden betalar jag så mycket
andra månaden betalar jag ännu mer liksom hmmm man blir ju misstänksam.

Men får se vad dem har för svar denna gången då, det är ju bäst man kolla upp så
dem ej försöker lura en på pengar lisom sjukt tråkigt men men..

Nä nu sitter man bara väntar på att mamsen ska komma, hon skulle komma inom en sväng
efter hon slutat jobba slutar nu vid 14.00 tiden så.

Funderar på om man ska plugga lite tråkig teori men men man måste ju suck :/

Ha det fint så länge så hörs vi la ;)

// Mary ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0