1 år :)

Hejsan alla söt :)

Idag är det exakt 1 år sen jag flyttade hemifrån och in i denna underbara lägenheten :)
Jag minns det som det var igår jag och Tias körde mina flyttkatonger från mamma o pappa
till min lägenhet, var en underbar känsla, men kan inte fatta att det redan har gått 1 år sen
jag flyttade hit, men jag trivs verkligen sjukt underbart här i lägenheten :)

Idag ska jag också gå brevid Erika idag på Billingshäll i Kävlinge alltså det nya jobbet :)
Lite nervös är man ju men vet inte varför igentligen för jag har ju jobbat inom hemvården/hemtjänsten
1½år i Borstahusens Hemvård, kan inte vara mycket som skiljer dem åt ju direkt ju arbetet.

Men man är alltid nervös när det är något nytt ju man ska göra :/
det är väl helt normalt att man är det, men på samma vis ska det blir
sjukt kul faktiskt, lära känna nytt folk, nya kollegor m.m

Håller ni tummarna för mig ikväll då börjar 16.00 - 21.45 ca något.:)

Hoppas alla får en sjukt underbar dag i alla fall....

Massa kärlek till er // Mii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0