Påskafton + stuckad fot :(

Hejsan allihopa..

Idag skulle man jobbat mellan 7.30 - 14.00
men så blev det inte alls, utan blev att sjukanmäla sig från
jobb eftersom jag inte kunde gå på foten imorse nästan :/
Stuckade till den ordentligt igår när jag var hos min andra halva (Gill)
men trodde inte det var så farligt men vid 02.00 inatt hade jag sjukt
ont var tvungen att ta en panodil, men kunde knappt gå ut i badrummet :(

Så blev att sjukamnäla sig från jobb, för vill inte det ska bli värre heller
pappa kom förbi med en linda och lindade foten på mig, eftersom ssk jag pratade
med imorse när jag sjukanmälde mig sa att den ska vara lindad m.m

Hoppas alla andra fått en bättre Påskafton än mig i alla fall :)


Glad påsk på er allihopa <3



Kommentarer
Postat av: Anne

Glad Påsk :)

2010-04-04 @ 11:59:40
URL: http://nilssonanne.blogg.se/
Postat av: Annika Persson

Glad påsk på dig också Marie!!

2010-04-04 @ 13:32:23
Postat av: milla

Krya på dej! Och Glad Påsk:)

2010-04-04 @ 15:18:22
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0