Randiga J*vlar !!!!

Hejsan :)

Idag är det Lördag och jag var vaken ganska tidigt ändå för min del :)
Men blev göra ve sig sen ta bussen till Kvantum för att hämta biljetterna till
HIF - Elfsborg imorgon :) Först där regerade jag på att alla stod i Boisa tröjor fy fan blää
men det är ju bara för Landskrona Bois har sin premiär match idag i SUPERETTAN HAHAHHHAH !!!

Sen tog jag bussen ner till stan skulle kolla lite på rean och så.:)
Till och med där var det randiga j*vlar överallt var jag en kollade så var det
såna överallt och till och med dem som jobbade i affärerna hade Boisa tröjorna på
sig bläää usch SPYA !!!

I alla skyltfönster var det till och med randiga tröjor, jag bara va fan nu får dem ge sig.
Men det bästa var en skylt det stod Jakten upp till Allsvenskan hahahhahaha som jag skratta när
jag såg den alltså, dem kan ju drömma om allsvenskan nästa år hahhaa mohahhaha :P

Nu sitter man här hemma och dunkar på HIF låtar som aldrig förr !!!!

Alla vet ju att helgens fotboll börjar ju imorgon på Olympia <3

// Marie



SM GULDET SKA VI TA NÄR HELA SVERIGE TITTAR PÅ <3<3<3<3

HELSINGBORGS IF I MITT HJÄRTA <3

SKÅNES STOLTHET !!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: cy@@

Hur känns det? Det enda bra HIF hade, gick till Bois.

How does that make you feel? Mohahahaha.



6-2 säger jag bara. Bois har vitt jag vet aldrig förlorat mot HIF när det gäller? 6-2 6-2 6-2 6-2 6-2.



HIF är så brutalt sämst.



Knäckt!

2010-04-10 @ 17:31:00
Postat av: Marie

Svar till Cy@@



Hahah du är ju bara patetisk så det är ju sjukt, Ni Boisare lever ju bara på den segern som hände för 1900 frös ihjäl för sen dess har ni aldrig vunnit över oss för visst ja ni är ju i Supperettan hahahhahahaha



Henke det bästa vi hade?

Hmmm neej vi klarar oss hur bra som helst utan honom och det har vi bevisat dem senaste 4 matcherna som vi inte förlorat och inte släppt in 1 enda mål.



Så lev du på den seger med 6-2 du kan ju damma av historieboken då med. Synd ni bara har det att leva på den enda segern sorligt sorligt.

2010-04-11 @ 10:52:12
URL: http://starmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0