Sunshine !!

Hejsan alla söta :)

Förlåt nu har jag varit seg på att uppdaterat igen men
inte för jag ej velat mer för jag ej haft tiden.

Denna vecka Måndag. igår så har jag gått brevid på Billingshäll
i Kävlinge, har gått bra tycker jag, hoppas dem som ska jobba med
mig hehe :) Mycket att ta in liksom, inte alls detsamma som här i Landskrona
men jobbet i sig är ju detsamma ju omvårnadsbiten ju, men Billingshäll
är verkligen ett mysigt ställe där dem gör mycket för dem äldre :)

Jag ska börja jobba själv nästa vecka, Erika ringde och frågade om jag
kunde börja jobba som redan idag men har lite hemma som ska fixat
papper från gamla jobbet, sen körskolan vill ju ha mitt körkort nu mer än
någonsin nu när jag måste pendla med tåg och det är ej så kul precis :/

Idag har man städat undan lite smått här hemma, och så fixat ärende angående
sitt gamla jobb så det var fixat i alla fall, sen blev det en sväng hem till mamma o pappa
eftersom Tusse inte mår så bra, smått oroliga för honom men han fick en tid till Vetrinären
imorgon så dem skulle kolla på honom och så skulle dem vaccinera Blixten med sammtidigt :)

Håller tummarna det inte är något med min älskade Tusse :/

Hoppas alla haft en bra <3


Marcus - Du får mig alltid att le :)


// Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0