Tias <3

Hejsan allihopa..

Nu sitter man här igen, ny vecka nya tag med andra ord.
Ledig idag från jobb, skulle ju jobbat i helgen men så blev det inte
pga stukade foten i fredags som sagt :/ men den är bättre nu lite smått
stel o öm i mellan åt men kan ändå gå bra på den nu så det är skönt.:)

Måndag idag som sagt men inte vilken måndag som helst utan det är ju
min underbara vän Tias födelsedag ju, han börja komma upp i åren han med haha :P
Haha eller inte han är ju dock 1 år yngre än mig haha så jag ska ju känna mig gammal haha..!!

Sen är det ju Skånederby idag med ju klockan 15.00 i Trellehullan (Trelleborg)
men jag ska ej ner dit för sist blev jag såååå sjukt förbannad så det var inte sant
då lede vårt underbara HIF med 0-2 men slutresultatet blev ändå 4-2 till TFF helt jävla
sjukt var det så förbannad jag var då, så både jag och pappa sa vi sätter inte våran fot
där nere idag alltså. haha !!!

Men såklart håller jag på mitt underbara HIF ändå blir det 4:de raka seger idag med?
Kom igen grabbar ta tillbaka vinsten vi förlorade förra året visa var skåpet ska stå helt enkelt !!!!



Ha en underbar Måndag allihopa !!

STORT GRATTIS TILL MIN UNDERBARA TIAS PÅ DIN FÖDELSEDAG <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0