Torsdag

Hej alla söta :D

Torsdag idag och man skulle igentligen jobbat kvällen
ikväll med min underbara kollega tog min kväll för mig vad hon
sa i alla fall, för jag jobbat för henne en dag för sjukt längsen
men hon ville jobba en dag för mig innan jag slutar och det fick bli
ikväll i så fall, hoppas hon kunde lösa det annars ringer dem väl
så jag får hoppa in och jobba men hon sa hon skulle fixa det så :)

Med andra så är man väl ledig idag aldrig fel ju :)
Städade undan lite grejor nu tar jag en paus men sen
får jag väl ta fram min kära lille dammsugare och städa över
lägenheten :/

Men vi hörs under dagen

Take Care / M

Kommentarer
Postat av: milla

Nä, inte än... men snart så:D

2010-04-08 @ 17:54:44
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0