Äventyr :D

Hejsan allihopa :)

Torsdag idag och man är ledig ifrån jobb skönt :)
Idag blir det pulka åkning med min andra halva i backarna idag igen :)
Vi betsämde det sist när vi var ute o bleb barn på nytt att vi båda är ledig idag
så varför inte ta och göra om det då? Vi hade så galet kul o så skönt komma ifrån
hemma ett tag och bara skratta och ha kul :)

Men har hunnit o fixat lite här hemma, diskat undan, och såklart betalat
mina rökningar suck suck suck det är aldrig kul ingen rolig summa det blev
av det hela liksom, knappt något kvar på lönen ju :( men men sånt man får ta när man
ej bor hemma längre :P

Sitter nu o väntar på min andra halva ska höra av sig hon skulle några
ärende innan vi drar ut i backarna. Men men hon hör väl av sig snart hihi .)

Men ha det så jätte bra allihopa idag, lovar blogga mer om mitt äventyr när jag
är hemma igen haha :D

Kärlek // Marie


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: vov vov (tack tack) :)

2010-03-02 @ 19:59:16
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0