Barn på nytt :)

Hej alla ;)

Idag trodde jag att jag skulle ha en lugn söndag men icke sa nicke alltså.
Sov ganska länge idag skönt, sen blev det lite smått OS tittande sen från morgonen
sen blev det ta det lugnt till min andra halva ringde och hade lite skvaller alltid lika trevligt :)

Sen frågade hon bara vad har du för planer för kvällen? Jag bara ingen aning vadå?
Jag pallar ej sitta in ska vi ut o busa runder i snön? Vi fixar pulka o så kör vi ut till Glumslövs backar
och åker där så tar jag med Zack (hunden) så han får springa av sig o leka.

Haha så det gjorde vi efter mycket om och men att fått tag på en pulka så packade vi bilen
och körde till Glumslövs Backar, där har jag inte varit sen jag var barn. Men fy fan va roligt vi hade
det, det gick undan som bara den helt galet kul hade vi :) Blev en massa spring i backarna haha
sjutk mycket snö var där upp till knäna ju hahaha vi bara skratta o vek oss dubbla i stort sätt.:)

Varför blev man vuxen för? Nu när man är vuxen det enda man har är en jäkla ansvar.
Man glömmer bort att ha roligt precis som man hade när man var barn. Bara ha roligt för stunden
komma bort från vardagen vill säga. Bara känna sig som barn igen, vi hade så sjukt kul bara lämna allt där hemma och bara vara där o njuta o ha det kul för stunden så underbart verkligen :)


Så jag har lärt mig en sak man måste ha roligt här i livet med, och inte bara en massa ansvar, jobb, tvätt, bankärenden, städa, m.m utan där i mellan hitta en stund bara ha kul o skratta så tror jag livet blir roligare med :)
Släppa alla problem för en stund :)

Oj detta blev ett långt inlägg men men skit samma ni behöver ej läsa det :D
Nu ska jag värma lite käk sen krypa ner framför tv o käka o ha det bra med andra ord ;)

Massa kärlek till er allihopa <3

//Marie




Min andra halva det är vad hon är, hon är mitt allt utan henne i mitt
liv hade jag gått under. Hon är min styrka, mitt ljus här i livet <3
Älskar dig så sjukt mycket gumman, du är guld värd <3

Tack för en sån sjukt underbar kväll, ett minne till för livet <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är väl rolig du! Här läser man igenom hela inlägget och nästan längst ner står det att jag inte behöver läsa det:P Lite kul att man måste läsa för att få reda på att man inte behöver:P



Låter som om ni hade riktigt kul! Jag vill också åka pulka!

2010-02-24 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0