Bästa Vännen

Hej Allihopa..

Idag har man jobbat förmiddagen som vanligt till 11.00 :)
sen blev det hem och fika med mamsen, för sen bege sig till hyllinge
City cross för att inhandla lite mat o fylla på kylskåpet :P Blev såklart också
en runda inom Lekia, för att hälsa på kusinerna, men var bara den ena som jobbade
idag Sandra men kul o träffa henne med :) Första gången Camilla varit ledig när jag varit
o hälsat på henne på jobb haha :)

Sen blev det hem o lägga in varorna sen vila ett tag galet trött var man eftersom
man varit uppe tidigt imorse med, men sen blev det göra käk och när jag höll på med det så
ringde mobilen och det var min älskade Tias vi har inte snackat så jätte mycket den sista tiden
men han ringde för att höra hur det var med mig o så :) Blev jätte glad för det verkligen :)

Mathias, även kallad Tias :) Spelar ingen roll om vi verken träffats eller setts på ett bra tag så finns han där alltid för mig ändå, han bryr sig ändå. Jag vet att jag kan ringa honom om det skulle vara något. Han finns där i alla lägen, och det är vad jag älskar honom för <3

Du är guld värd vännen, glöm aldrig det <3 Älskar dig vännen min :)

Nu blir det snart kolla film eller något bara ta det lugnt i alla fall :)
Men hoppas alla haft en bra dag i alla fall :D

Kärlek till er allihopa // Mii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0