Kärleken..

Hejsan Allihopa...

Hmm många tankar som snurrar i mitt huvud men en ska är säkert att kärleken
den är inte någon dans på röda rosor inte, trodde jag lärt mig det för längesen men
nej det har jag ej gjort haha, samma misstag om och om igen gör man, när ska man
lära sig sina misstag inom kärleken?

Nej men till något annat, måste sluta tänka och ställa mig såna konstiga frågor inom
kärleken utan bara hänga på sen vad som händer liksom, annars tror jag att jag snart
kommer bli knäpp haha mer än vanligt :P

Idag var man tillbaka till jobbet efter 4 dagars ledigt, lite skumt man var där
men ändå inte liksom tankarna var på annat håll ja nu fattar man var liksom ej van vid
att jobba men jobbade ej så länge idag som vanligt eftersom man jobbar 50% så slutade man
11.30 idag :)

Men nej nu måste jag återgå till spisen och till min matlagning mohahhaa
Hoppas alla har en bra dag/kväll ses o hörs..

Massa kärlek till er // Mii



Saknar sommaren och älskade Alexandra såklart <3

Kommentarer
Postat av: milla

Kan väl se vad jag kan få ihop:) Hur vill du ha den? puss

2010-02-16 @ 17:32:13
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja men precis :D ja deet måste vi verkligen haha... vi får hålla tummarna :)

2010-02-17 @ 13:46:53
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0