Måndagen !!!

Heej allihopa.. :)

Då var det Måndag igen ny vecka nya tag men inte för mig riktigt än hahaha
jag är ledig idag med haha jag vet många som tror va är hon alltid ledig? Hmm kan
man kanske säga nej men blivit så denna veckan nu när jag jobbar 50% som inte alls
är kul visst skönt vara ledig 4 dagar i rad men får ej mycket pengar för det liksom :/

Idag blir det väl fixa lite grejor här hemma, sen får jag se vad som händer
inte helt bestämt än men kanske träffa en vis person om jag får min vilja igen hahaha :P
Annars får jag se vad som händer idag hihih :P

I alla fall skönt att du har kommit hem igen i skåneland <3

Ha en bra dag allihopa, massa kärlek till er // Marie


Kommentarer
Postat av: E B B A

Svar; tack så jätte mycket!

2010-02-15 @ 17:06:44
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0