Promenad

Hej alla söta personer :D

Söndag idag och här har det inte hänt så mycket.
Varit en lugn Söndag faktiskt, men på eftermiddagen
så gick jag en lång promenad med mamsen ner till havet
och sen blev det hem till henne o papsen o käka middag tillsammans
med dem sen tog jag faktiskt en promenad hem också fast pappa ville
köra mig hem,men kände för att gå tänkte 2 st promenader på en dag
är inte fel inte :P

Annars ikväll har man bara tagit det lugnt faktiskt, finns inte för mycket
att hitta på ju, så kvällen blir väl i soffan med datorn i knäet som nu haha :)
Faktiskt ledig imorgon, skulle jobbat med min underbara kollega jobba för mig
imorgon eftersom jag jobbade en dag för henne i December på min lediga dag så.
Nu får jag en extra ledig dag och det tackar man ej nej till :)

Hoppas allihopa haft en bra söndag :)

Massa kärlek till er <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gått o blitt mörkhårig ser jag? =)

tjusigt =)

2010-01-11 @ 21:37:29
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: milla

Du är så fin i den färgen:)

2010-01-13 @ 23:03:26
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0