Söndagen

Hejsan allihopa..

Nu är man äntligen ledig från jobb, har jobbat hela helgen från torsdag
och tills idag, galet trött är man kan man ju lignt säga, jobbat med förkyldning
är inte det lättaste man blir galet trött men det har fått gå ändå :/

Igår efter jobbet så var jag o mamma på bio och såg It`s complicated
skulle setts har du rört rycktet om morgans? men det var slutsåld, så fick
bli It`s complicated men det var faktiskt bra verkligen :)

Idga har man jobbat en käkat med mamsen o papsen
sen blev det hem ta en varm dusch sen blev det dejta kudden
ca 1 timme så galet trött jag var, skönt att sova en stund..:)

Nu blir det film på trean galen i kärlek som jag tänkte se faktiskt
har nog sett dne innan om jag ej minns fel :P

Ha en underbar söndag allihopa..

Du är mitt hjärta <3




Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: jag köpte för länge sedan bonniers körkortsprogram men det kan man bara installera på en dator så den kan jag tyvärr inte använda längre då jag inte hade min dator när jag installerade det -.- annars är det jättebra faktiskt :) Men nu använder jag ett program som min kompis brände åt mig under gymnasiet. Det ser ut som det på körskolorna vilket är super (a) haha... men bonniers körkortsprogram rekomenderar jag verkligen för de tar upp all slags teori och man får göra prov på slutet när man genomgått allt :) kostar typ 500 kr. lite pengar iof men bra program och hjälper absolut om man vill träna massa hemma ;)



det heter typ "ta körkort med bonnier 2010" de gör ett nytt varje år ifall det kommit några nya regler och så hehe

2010-01-26 @ 17:45:12
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: sanna

hoppas du blir bra snart gumman :)



- tack så mycket :D

2010-01-26 @ 19:04:39
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: sanna

PUSS <3 glömde jag ju, hihi

2010-01-26 @ 19:05:02
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0