Fredag <3

Hej allihopa.

Fredag idag skönt och man är ledig ännu bättre, för det sista stället man vill
vara på är jobb nu för tillfället men men, vad händer idag då? Hmm inga driekta
planer, kanske ta en runda istan med Malin få lite sällskap ska ändå ner o handla hem
lite till imorgon :)

Annars får jag se vad som händer idag, mamma o pappa är ju i Uppsala
nu hos brorsan o Ida, ska vara där över helgen så jag har ju två monster här hemma
nu också haha nej menade mina älsklingar ju Tusse o Blixten faktiskt skönt att ha lite liv
här hemma i lägenheten :D

Nej nu ska jag se om det kommit in något roligt nytt jobb man kan söka
är inne och kollar varje dag nu på allt. Jag ger ej upp !!!

Kärlek till er // Mii


Kommentarer
Postat av: Anne

Dags att uppdatera snart :P

Vi hörs på fredag, är förhoppningsvis hemma till ett eller två :) Är jag det kan jag möta dig på stationen och se till så du hamnar rätt :P

2010-03-24 @ 21:57:16
URL: http://nilssonanne.blogg.se/
Postat av: milla

Jaaa! visst är hon söt!? Klart jag ska hälsa:) När är du sugen på tårta?:P

2010-03-25 @ 22:10:11
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0