Tisdag

Hej alla :/

Inget jobbade idag heller för min del, tydligen behövde dem inte
någon vikarie idag vad gör man hmm finns inte mycket att göra :/
Var i alla fall uppe ändå vid 7 tiden käkade tidig frukost för en gångs
skull, sen blev det plugga teori får ju nyttja dagen med något ju haha

Sen på eftermiddagen blev det att gå en promenix
upp till min andra halvas jobb o överraska henne men min plan
gick ju inte så jätte bra skulle skäma ut henne, men den andra personen
jag ville träffa var ju såklart inte där suck suck suck :/ men det var kul
o träffa henne ändå alltid lika kul :)

Sen blev det hem men innan dess blev det ner i kolonin öppna till mamsen
för hon glömt nycklarna hemma och hon skulle hämta grejor nere i kolonin
men ej fått med nycklarna till stugan smart hahaha

Sen blev det hem och laga lite middag, sen har det blivit soffan framför tvn :)

Hoppas alla haft en bra dag i alla fall <3

Ciao // Mii




Kommentarer
Postat av: Madeilene

tråkigt att du inte fick jobba men skönt att få mkt gjort hemma istället :) man får försöka se det positiva i det haha



sv: ja han var verkligen söt :') och charlotte med för den delen som ens köpte en singel bara för att jag inte kunde komma.... hehe

2010-05-28 @ 15:46:42
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0