Fredagen

Heej allihopa.

Fredag idag och det innebär packning för min del ju. Åker ju imorgon bitti jätte tidigt upp till Uppsala över lördag o söndag för att umgås med familjen o lite så, myspys o shopping för mig o mamma såklart haha.

Idag så vaknade men runt 10 tiden, ut o gå slingan med mamma, faktiskt skönt att göra det på morgonen eller ja förmiddagen hehe. Sen blev det ner istan med Malin en runda, inom banken fixa lite ärende med henne, sen var det bara bussen hem igen för jag mitt dumma nötta hade ju glömt mitt kort hemma så jag kunde inte ta ut några pengar haha så hem igen hämta det o ner istan igen haha, inom och hämtade mina skor som varit inne för klackning, grymt bra jobbat med dem är ju nästan som nya ju wieee.:)

Sen stack vi inom Olofsson o Gina Tricot för att kolla läget men fanns inget dirket som jag fastnade för, kollar nog i Uppsala när jag är där se om man hittar nått där hehe. Sen sist blev inom systemet för malin skulle in o handl aite till ikväll och imorgon hon var bortbjuden så fick hjälpa henne med att bära.

Sen bussen hem sen hjälpte jag Malin hem med grejorna satt o snacka med hennes mamma lite om jobbet o så, där jag jobbade innan där jobbar Malins mamma liksom.:) Sen hem o iväg med mamma och hämta bilen som varit inne på service o så. Sen nu snart ska jag lämna iväg mina älsklingar mina undrebara katter dem ska på kattpensiont mendans vi är i Uppsala men det går säkert bra, bara jobbigt att lämna dem ju tomt här hemma ikväll.:(

Sen blir det väl käka o sen packa det sista man ska ha med sig, tandborste, lite såna småsaker som kan vara bra att ha med sig haha :)

Men hoppas alla får en underbar helg i alla fall och jag är hemma igen på Måndag och då lovar jag att jag ska blogga om min underbara resa till Uppsala o hemresa med såklart.

Ta hand om varandra nu. pusspuss älskar er <3

Ciao / Marie


Kommentarer
Postat av: Madde

åh va söt du är gumman :) tack för att du förstår ehhe. ja hoppas verkligen att du hade roligare igår än jag hade hehe :)



tack desamma sötnos :)

2008-08-23 @ 09:40:09
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

tack cutie :D

2008-08-26 @ 16:24:12
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0