Helgen..

Heej alla glada.......
alltså fy fy fy på mig alltså, jag är grymt dålig på att blogga
men nu ska jg faktiskt ta o skärpa mig det lovar jag, måste börja ta tag i detta nu
och dels andra saker jag lovat mig själv hahah men men börjar med en sak i taget.

Helgen har jag varit ledig så otroligt skönt verkligen, denna helgen var efterlängtad av mig.
Torsdags kväll var jag o mamma inne på Fredriksdahl o såg Eva Rydberg, den var grymt bra
verkligen tyckte jag i alla fall :)

Fredagen blev det först stranden med mamsen o papsen, sen hem byta o göra ve sig lite sen ev det fixa dricka o sånt sen käka med Malin gott mums med pizza hehe.:P sen blev det festa lite här hemma hon o jag sen kom Tias också o gjorde oss sällskap sjukt kul värsta trion sen blev dte kolonin en sväng sen utgång istan.

Lördagen blev umgås lite med Tias, sen klippning o färgning, sen bara slöa hela dagen i stort sett lite smått selten sen dagen efter om man säger så hehe.:P

och idag har man tagit det lugnt, träffade Fanny en sväng istan tog en fika o snacka lite blev lite uppdaterad hee med andra ord, hem käka grillat o sånt lite myspys,

Det var min underbara helg hehe inte helt fel, ska ej klaga, kunde vari värre hehehe :P

Ha det underbart allihopa..puss o kram till er :)

TIPS :
 TITTA IN PÅ MADDES BLOGG O TÄVLA VINN FINA PRISER :) LYCKA TILL ALLIHOPA <3
www.justmadde.blogg.se


Kommentarer
Postat av: madde

hehe näe det är bra grejer :)

jag håller tummarna och roligt att du länkar :)



puss

2008-08-03 @ 20:37:19
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

aha va vare för film där? :)

2008-08-03 @ 21:35:40
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0