Helsingborg IF

Heej Sötnosar...
Shit vilket väder dte varit idag bara regnet o regnat o regnat
i stort sett hela tiden, liksom inget Stopp där inte, usch sen har
man ju jobbati detta vädret med, lite mindre kul kan man ju tycka hehe.
men men man kan inte styra över vädret nu hade man bara kunnat det så men tyvärr.

Ikväll blev det ju såklart in på Olympia i detta pissregn o storm
inget hindar ju mig från att stå inne på Olympia o stötta mittlag hehe..
Träffade min kusin där inne med en liten trevlig överraskning det där.:P
Satte os svid våra platser men man belv ju kanon blött fast man har lite tak över sig
det blåst ju in på oss ändå..

Andra halvleken så kom Tias över så jag stod med honom vid sidan vid trappan där det ej blåst så jätte mycket
eftersom ståplats kund ekomma över sittplats så gjorde han mig sällskap alltid lika trevligt ju :P men Patrik han skulle stå där han stod i regnet haha galen kille det där.:P men underbar..:)

Seger blev det ju för HIF i ovädret 2-1 efter mkt om och men ju sjukt skönt med seger ju <3

Skularson på planen igen ojoj den mannen har man saknat.:P

Men men nej nu ska jag dejta min kudden, och få min skönhetssömn haha, ska jobba imorgon så.

men ha det bra allihopa. Ciao / Marie

P.S GLÖM EJ KOLLA MADDES BLOGG O TÄVLA OM FINA PRISER

http://justmadde.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0