Kärleken?



Kärleken, den är verken lätt eller svår.
Men ibland tror jag faktiskt vi gör det svårare än vad det igentligen är, eller hur?
Folk säger att man inte ska leta efter kärleken för den dyker upp när du minst anar det.
Jovisst det kanske den gör för vissa, men ändå fortsätter man leta efter den speceilla personen
man vill ha närhet till älska och bli älskad av. Visa hittar kärleken lättare än andra och det håller vid första försöker, visa måste kyssa många grodor innan dem hittar sin drömprins/prinsessa.  Det är ingen som sagt att kärleken den ska vara lätt liksom. Precis som annat här i livet, livet är ingen dans på rosor precis.

Visst saknar vi närhet o vill bli älskad, men man ska inte göra det svårare än vad det är.
Jag tror man stirrar sig blind ibland, ibland är nog den riktiga kärleken precis framför näsan på oss,
men bara att vi inte öppnat ögonen och ser det än. :(

Tror man ska koncentera sig på något annat i livet, och kanske när man minst anar det så dyker kärleken upp framför dig, och överraskar dig :) Eller så ska man nog öppna sina ögon ordentligt o se sig omkring kanske just kärleken står framför dig, bara du inte riktigt fattat o sett det innan..<3

Detta blev en liten lektion om kärlek haha nej men kom in på dem tankarna när jag snackade med
en killkompis som sitter o deppar lite över kärleken, så tänkte jag behöver nog skriva av mina tankar.:P

Ha det fint allihopa. kom ihåg: Öppna ögonen, kärleken kanske är framför dig:O haha

Ciao Ciao / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0