Sandgården :)

Heej Alla.
Nu var det ett tag sen jag skev ett inlägg tycker jag *fy på mig*
Idag blev det att hoppa in o jobba på mitt gamla "jobb" på Sandgården inte jobbat
där på ca 1 år tror jag eller nått sånt, så man var ju lite nevös hehe allt ändras ju så fort.
Men det gick jätte bra faktisk, man var ju lite nollställd i början men man kom ju fort in i det igen
tyckte jag hehe. Ganska kul o vara tillbaka men jag kan inte låta bli att sakna min underbara Annette
som lämnat sandgården ett tag för att prova på att jobba på lasarettet, saknade henne på sandgården ikväll. :(
Inte desamma utan henne men men det gick bra ändå som sagt, annars så är man hemma nu o slöar käkad elite äppelpaj som mamma bakat när jag kom hem..mums mums kan jag ju säga det är ju aldrig fel:)

Snart blir det väl dejta kudden, men ha det bra o ta hand om varandra.

Ciao Ciao // Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0