Tisdagen

Hejsan alla :)

Inte för jag om det är några som läser min blogg nu mera? Hmm verkar inte som det så sjukt tråkigt.
Kanske lika bra att ta bort denna sidan eller? Men på ett vis är det så sjukt skönt att bara skriva av sig när man väl behöver det liksom. Utan att bry sig hur det riktigt låter eller så.

Tisdag idag, usch morgonen var inte min favvo dirket, vaknade med mensvärk det var mindre mysigt usch usch
skulle igentligen ute o promenera med mamma, men blev att sätta sig på motionscykelen istället o träna lite där,
inte så jätte kul det heller men det blev gjort i alla fall..:P

Annaras har man bara tagit det lugnt idag man har inte haft ork till att göra nått speciellt när man har mensvärk aj ni förstår vad jag menar tjejer right? får se vad som händer ikväll blir nog en lugn kväll kan jag ju säga haha.

Ta hand om er, vi hörs kanske senare igen. puss älskar er. <3

Kommentarer
Postat av: Madde

ja har också mensvärk -.- suck haha



ja det tycker ja du ska göra ;)

2008-08-19 @ 16:44:18
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0