Innebandy

Hejsan Sötnosar..

Idag jobbade man först mellan 7.30 - 11.30
underbar tur att jobba klagar vekrligen inte, hade heller inte
för mycket att göra på jobbet idag. Var hos en ny vårdtagare som jag inte
varit hos innan, som tyvärr har cancer, men snacka om att hon hittat den rätta
i sitt liv ÄKTA KÄRLEK kan jag bara säga shit vilken man hon har alltså
man blev helt bortskämd när man var där, tog av ens jacka när man kom, hängde upp dne
och allt sånt, gjorde frukosten till henne, ja allt sånt, hon är verkligen hans allt det märkte man.

Efter jobbet hängde jag med brorsan och hans polare in till Helsingborg för att kolla lite innebandy med FC Helsingborg - Warberg, skulle ju klart se Henke Larsson lira lite ju men nej nej han hör hemma på Olympia
och med sitt underbara HIF. men nu har man i alla fall sett det hahhaa brist på annat :P

Men i publiken satt ju ingen mindre än Andreas Landgren som då också spelar i HIF
skulle väl också kolla Henke lira lita :P säger bara en sak, han ser riktigt bra ut den där landgren
utanför planen, bra stil på kläder m.m i like it hhaha.

Annars har det ej hänt så mycket idag varit hemma och tagit det lugnt och så.:)

Men nu ska jag kika lite på sex and the city hihi fick boxen i julklapp, kärek på den du :P

Ciao Ciao / Marie

Henke Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0