Jobbet / Vänner

Hejsan allihopa...

Idag har man jobbat låååång dag kan jag säga från 7.30 - 16.00
ingen av mina favvo turer om jag säger så men men nån måste ju göra det med ju eller hur?
Men det har la gått bra idag på jobbet, små irriterad som vanligt på min tant men jag börjar bli trött
på henne nu och hennes gnäll men men bara gå dit o se glad ut liksom hahaha :P

Efter jobbet blev det hem byta och sen käka lite sen stack man över till
Malin en runda o hade mypys, godis o skitsnack kan liksom inte bli bättre eller hur?
Vi ses ju inte så hemskt ofta nu förtiden, så får passa på när båda kan..:)

Annars har jag bara tagit det lugnt, plingade också Tias och kollade läget med honom
så han levde och så. Det gjorde han eller ja precis han var väl som mig trött, sleten och ingen enegri
men men såna dagar har väl alla i stort sett?

Nej nu ska jag kolla lita på tv sen nanna kudden tror jag sjukt trött efter en lång dag på jobbet :P

Ha det kanon bra allihopa..ta hand om er, kärlek till er i massor <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0