Jordbävning

Hejsan.

Idag har det varit en knepig dag kan man ju minst säga.
Vaknar vid 06.20 att hela sängen skakar och att dörren slår precis som
någon som skulle slå in den i stort sett. sjukt obeagligt, men visste inte om jag
drömt eller om det var verkligehet, men hörde mamma där nere och tänkte
jag måste fråga henne stack ner o det enda som kom fram var eller hur skakade det precis?
Mamma bara jaa det gjorde det hela köksbortet hade skakat o hela vårt käksfönster skakade mamma tyckte också det var sjukt obehagligt och det var det med, såg sen på nyheterna att det varit en jordbävning som drabbat hela skåne :O sjukt obehagligt verkligen...

Men sen under dagen blev det körskolan för min del. gick bra som vanligt hehe
sen blev det att inhandla lite juklappar får man försöka att hinna med när man är ledig.
lämnade också in mina stövlar som behövades klackas om var rädd att det inte skulle kunna
gå men det gjorde det, ska hämta dem imorgon efter jobbet/utbildningen o körskolan :)


Hoppas dem blir bra men det tror jag säkert dem blir.:) Hoppas alla haft en bra dag i dag i alla fall.:D

Ta hand om er. puss o kram / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0