Valborg <3

Hejsan <3

Valborg igår då ja. usch redan inne i Maj månad nu lisksom? hallå var tar månaderna vägen?
Skulle inte bli nått festande för mig igår hehe nej nej inte alls. Träffade Malin på dagen sen blev det Rhodos o käka på kvällen med henne, Mange, Andreas, sen stack jag o malin ner o såg bålet som vanligt. Sen gick vi hem, men fy fan va kallt det var shit mannen sjukt kallt. Men inom Malin sen hem till mig och byta om för då hade vi ändå bestämt oss att det skulle bli utgång för oss i alla fall.

Blev utgång med Malin, Charlie, Sebastian, Calle och Christoffer med andra ord alla grabbarna :)
Blev först baggens som vanligt där vi träffade Mange o Andreas med haha. Sjukt kul var det i alla fall.
Träffade också andra polare man inte träffat på jätte länge grymt kul verkligen.

Men sen stack våra grabbar till Tycko förutom stackars lilla Calle som var kvar på Baggens haha, så jag o Malin tog med han  också till Tycko när vi skulle dra till de andra grabbarna där. Väl hittade vi de andra Charlie, Sebastian och Christoffer. Satt där o snackade och hade det grymt trevligt.

Sen betsämde sig, de andra att de skulle inom tages, men jag o sebastian pallade ej dra dit, så betsämde oss för att dra hem så vi hade följe hem snackade hela vägen hem underbart. Tack vännen för du finns i mitt liv. Du är guld värd verkligen. The Best Friend <3

Tack för en sjukt underbar kväll igår Malin, Sebastian, Charlie, Christoffer och Calle.
Ni är guld värda allihopa. Kärlek till er allihopa <3

Ciao Ciao ses o hörs <3

// Marie, Mii, Marooo :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0