Helgen

Hej allihopa.

Nu tänkte jag ska blogga lite om min helg.

Igår blev det som sagt utgång med min underbara töser från OP (Omvårndsprogrammet)
dem töserna som jag alltid var med o umgicks med då. Vi samlades nere istan på China Place och käkade lite kinamant o hade mypys och en massa skitsnack såklart, och vin :)

Efter det så drog vi ner till bowlingen och bowlade ca sådär en timme, sjukt kul verkligen och såklart vann jag ju över gill och johanna som jag spelade emot på samma bana så spelade Johanna ( Hanna ) och Mikaela på andra banan sidan om. men vet ej vem som vann av dem två men kul hade vi i alla fall.

Efter bowlingen så hade vi träffat några vänner till Johanna ( Wille ) så vi drog hem till henne och förfestade lite där innan vi drog ner till stan vid 23.00 tiden ungefär och avslutade kvällen på tycko, där blev det ett och annat i drickväg om jag säger så till och med så jag o Gill började bugga bland folket hahaha kul kul.

Blev en lyckad kväll med andra ord, precis vad jag behövde, inte varit ute på länge så det behövde jag verkligen efter allt jobbat o slitet haha, Tack tjejer för en sjukt undrebar käll igår.:)

Idag blev det slappa enda tills man skulle in på Olympia för att se HIF - Götegorg, sisa hemmamatchen och sista allsvenskamatchen för denna säsongen, snyft snyft, tyvärr blev det ju inget SM-guld till min grabbar men fick brons i alla fall, och det blev seger på Olympia med 2-1 mot Göteborg, bra avslut så man ska inte klaga.

Så min helg har varit bra ska verkligen inte klaga, hoppas eran helg också varit bra vad ni u hitat på för något skoj :)

Ta hand om er så ses vi kanske..

Ciao Ciao / Marie



Kommentarer
Postat av: johanna

fyllon :P heheh <3

2008-11-11 @ 22:05:29
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0