Henke Larsson <3

Hallå allihopa.

Hahha inte ens jag trodde detta skulle hända,
men sitter här i soffan med laptopen framför mig och kollar på Innebandy
FC Helsingborg - Jönköping, som nästan alla vet eller läst i alla fall dem som är
HIFare är att Henke Larsson är klar för att spela Innebandy med FC Helsingborg
nu när fotbollen är över för i år, men jag håller verkligen alla mina tummar att han kör en säsong
till i underbara HIF, för på någon innebandyplan ska han inte vara på, han hör hemma på Olympia
och sin älskade fotboll. <3 Trodde alrig han skulle ställa upp på detta om jag ska vara helt ärlig men men säger bara lycka till henke, visa i alla fall Jide att du kan om du vill och se till at göra mål så sitter jide som vakt på Olympia haha.

Nej nu får jag väl kolla vidare på denna segt tråkiga sport haha.

Henke Larsson allways in my heart <3

Ciao Ciao / Marie (HIF:aren)

Henke Larsson

Han hör hemma på Olympia med sin rödblåa tröja 17 <3
Det är såhär det ska se ut right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0