Idol

Hejsan..
Nu har man precis avslutat första delen med Idol eller vad man ska säga
nu väntar man bara för att se vem som åker ut ikväll, spännande hmm nja.:P

Men seriöst, när Johan sjöng till ett av sina fans, herregud, det vara ju bara pinsamt verkligen
hon kunde ju duktigt inte andas och bara viftade som en jävla galning med händerna och gud vet jag.
sjukt sjukt men jajja finns såna personer mer.

Jag är ju själv ett Ola (fans) men jag har aldrig betet mig så och kommer aldrig att göra
det heller, för mig är Ola, en underbar person/artist, och hans musik ger mig mycket, men när
jag träffar honom så snackar jag med honom som precie en vanlig person, han är lika mycket värd som
alla andra. <3

Nej nu ska jag kolla vidare Idol, se vem som åker ut ikväll..:)

Ciao Ciao / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0