Jobbet

Hejsan allihopa..

Var ett tag sen jag blogga jag vet det, men varit så sjukt trött efter jag jobbat.
Idag har jagockså jobbat hela dagen från 7.30 - 16.00 verkligen en ganska "jobbig" tisdag om jag säger så.
Dödsfall på jobbet, en tant som är pain in the as bråka också idag, ja lite allt sånt, sen att man fick huvudvärk vid 1 tiden som verkligen inte ville släppasjukt jobbigt. så man var helt slut när man kom hem.

Man käka när man kom hem sen la sig o vila lite, huvudvärken den försvann efter ett tag
efter jag tagit en panodil, sen har man bara tagit det lugnt ikväll och nu sitter man och kollar på
Desperate Homewifes eller hur det stavas, Hemmafruar i alla fall haha..

Imorgon är man ledig fårn jobb men ska ändå upp tidigt eller ja upp i tid i alla fall.
har körlektion imorgon på förmiddagen, men men det ska säkert gå bra :D

nej nu ska jag fortsätta kolla på tv sen bomba lite nomineringar till rockbjörnen.
Alla röstar väl på Ola right? annars så se till och göra det NU...ro hem en rockbjörn till honom :)

Gå in på denna länken och RÖSTA PÅ OLA :d
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2008/

Ciao Ciao / Marie



RÖSTA PÅ DENNA UNDERBARA SKÅNENING, HAN ÄR VÄRD 1 ROCKBJÖRN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0