Ledig ;)

Heej allihopa.

Idag är man ledig ifrån jobb skönt fick sova ut lite, men hade världens sjukaste dröm haha.
Drömde om att jag fick 3 barn med en av mina killkompisar hahahha :) helt sjukt vad man kan drömma.

Annars så har det inte hänt så fruktansvärt mycket än idag i alla fall, käkat lite frulle och så.
försökt vara så tyst jag bara kunnat för att ej väcka pappa som sover för han har jobbat natten.

När han har vaknat o käkat o så, så får jag se om det blir att vi drar en runda till Väla,
ska shoppa lite presenter haha, i alla fall till min tjejkompis som fyllt år, ska se om jag kan hitta nått kul :P

Men ska fixa lite nu med annat, men bloggar säkert sen igen..

Ha det fint så länge, ta hand om varandra..

Ciao ciao / marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0