Snö + Jobbet

Hejsan alla nattugglor :P

idag var man först nere istan med Malin en sväng fixade lite ärenden på
förmiddagen innan jag skulle iväg o jobba sen på kvällen. Kollade lite i affärerna
hittade ju min lilla present till min underbara Madeilene hihi, överraskning, ska skicka dem i helgen
sen blev det shoppa en tunika till mig ganska nöjd med den, hihi :)

Sen har det snöat nästan hela dagen idag med, trodde inte det skulle komma så
mycket snö som det gjorde, men under kvällen när jag jobbade så bara blev det värsta
snöstormen men skönt att vi hade bilarna så vi slapp cykla i detta vädret, men mysigt när snän
ligger vit på marken.:) men sjukt kallt var det, men det gick bra att jobba kvällen ändå,
körde lugnt o så för det var ju sjukt halt med under snön.

Annars har man kommit hem för en stund sen eller ja ca en timme sen, sitter här o bloggar lite smått
kollar runder lite på nätet och så.

Men godnatt på er och sov gott sötnosar, hörs imorgon.

Ciao Ciao / Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0