Stan

Hallå alla söta.

Idag har man jobbat mellan 7.30 till 14.00 sen blev det hem lämna grejorna sen ta bussen ner istan för att möta upp min underbara Gill, gick inom chine place för att boka bord  till på lördag så vi är säkra har bord o så till alla när vi ska på utgång käka myspys med tjejerna från OP sen bowla wiee,

Sen så blev det fixa lite grejor till fras dag och lite smått oh gott.:)
inhandlade en ny björn borg plånbok, behövde verkligen en ny..blev nöjd med den i alla fall :P

Annars har det inte hänt så myket, varit hemma o tagit det lugnt, funderat påvad mina små kissar har råkat ut för om det är loppor eller något annat hmm inte riktigt säker än men men det löser sig säkert.

nej nu blir det dejta kudden för min del, ska jobba imorgon med men bara till 12 haha så verkligen ingen
låång dag men man behöver ju ändå sin skönhetssömn haha :P

och vet ni vad jag ska hälsa på min underbara kollega eller ja förre detta kollega på mitt gamla jobb på fredag hon jobbade kvällen då och jag är ledig så ska kika in o förgylla hennes dag på jobbet hahaha saknat henne så sjukt mycket ska bli sjukt sjukt sjuk kul.:)


Ha det fin nu ska jag verkligen kila hahah, sov gott med er, dröm sött. pusspuss / Marieeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0