Tisdag

Hejsan allihopa..
ushc vilket jäkla väder det va rit idag värsta stormen och blåst ute...sjukt jobbigt.
och såklart har man ju jobbat i detta vädret med, inte alls kul, men visa måste ju göra det med.
Slutade trots allt 12 idag så ska verkligen inte klaga.

Idag var jag till och med hos den tanten som riktigt knäckte mig första gången jag träffade henne
shit någon elakare kvinna finns inte, men fick henne idag på tillsyn på förmiddagen, men SSK skulle ju
komma med så var ganska lugnt, men inte för att hon förendras om ni trodde det, haha nej nej hon är samma gamla bitch som innan, men denna gången lyckades hon inte knäcka mig.

Annars har det inte hänt så mycket idag, hem o käkade lite sen vilade
sen blev det att städa rummet, och lite sånt sen en dejt med tvättstugan och
hjälpte mamma lite där

får se vad som händer ikväll men blir nog en lugn kväll, ska jobba imorgon med så.

men ta hand om er, hörs senare kanske..

Ciao Ciao / Marie

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja underbara barn :D hehe



TUR att hon inte klarade att knäcka dig igen... ingen ska få göra det.. kom ihåg det :)

2008-11-18 @ 18:52:01
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0