Vänner

Hallå allihopa...

Idag har man jobbatom vanligt hela dagen, men har varit en lugn dag ändå på nått
vis så ska vekrligen inte klaga, bara varit sjukt tråkigt väder som vanligt när man jobbar men men.
Nu är man ledig imorgon ska bli skönt att sova ut lite grann kanske ute o gå en promenad med mamsen får se vad som händer.:) Efter jobb blev det klippning och färga håret för min del men jag är fortfarande blod så ni behöver inte vara oroliga hahaha om ni nu blev det haha.:P

Just nu sitter man bara på msn och snackar med underbara personer en av dem är min underbara Madde,liksom vad skulle man gjort utan henne? hmmm ingen aning faktiskt, finns alltid där för en, och hon är verkligen guld värd i alla lägen. finns ingen bättre än henne, säger bara Älskar den bruden hehe.:P

Snackat lite med Anne-lie med, lite skvaller och uppdaterar mig om lite saker, hehe
alltid lika roligt,men förstår verkligen inte varför alla tjejer hatar mig på något vis, sådär killkompisars flickvänner jag förstår verkligen inte det och inte om jag bara träffat personen i frågan 1 gång liksom haha så sjukt men men jag bryr mig inte tar inte åt mig.

Dem vännerna som betyder mest för mig är.:

* Malin, älskade gumman, vänskap för livet :D
*Madeilene, min styrka, min förebild, mitt ljus, min ängel..:)
*Linda, min underbra vän, finns inga ord, älskar dig gummsan.:D
*Sebastian, shit min andra halva kan man nog säga..His the man :P haha

Finns fler vänner som står mig nära hjärtat men dessa personer jag nämt
vet jag inte vad jag skulle gjort utan helt underbara. <3 kärlek till er.

Nej nu ska jag kila och glo lite på tv, men vi hörs. sov gott dröm sött.

Ciao Ciao / Marie

Kommentarer
Postat av: Anne

Det är ganska märkligt allt det dära men nu har jag bestämt mig för att inte lägga mer tid på det... Men det kommer säkert mer skvaller ändå ;) Anar att någon inte vill sluta haha!

2008-11-20 @ 18:38:05
URL: http://lifeofanne.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack snäckan:) orden värmde:) Jag hoppas det löser sig:) <3

2008-11-21 @ 10:05:45
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Linda

älskar dig med vännen :) <3

2008-11-26 @ 19:33:28
URL: http://liiiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0