Vännerna

Hejsan.

Ett tag sen jag blogga igen, men men den som väntar på nått gott väntar inte för länge.
Precis gjort ett pass på crosstrainern här hemma, inte så jätte länge men det är bara för jag har det roliga nu i månaden sjukt jobbigt då men ett litet träningspass blev det i alla fall, bättre än inget.

Men tänkte att blogga lite om mina underbara vänner som funnits här för mig den senaste tiden o
och hur bortskämd jag igentligen är att ha dessa underbara personer i mitt liv.

Tias - Min underbara vän, utan honom vet jag inte vad jag skulle gjort. Han är den som kan
mig bäst av alla mina vänner, han betyder mer än vad ord kan beskriva <3

Patrik - Inte känt dig länge, men du betyder mycket för mig medka du veta, när jag är
med dig o Tias så har vu sjukt kul tillsammans, och du har visat att du bryr dig om det skulle vara nått.

Fanny - Min andra halv, utan denna underbara tös vet jag inte vad jag skulle gjort, finns där för mig när jag behöver henne som mest, får mig alltid på andra tankar när jag behöver det, stöttar mig i allt, Gumman du är guld värd.

Mange - Min sötnöt, utan dig heller skulle mitt liv vara grymt tråkigt. Du får mig alltid att le :) Du betydre mer än vad du någonsin kommer att förstå. Du har ett hjärta av guld <3

Madeilene - Min styrka om inget annat, kan beskriva denna underbara tös, fast hon bor långt ifrån mig så finns hon alltid vid min sida, ser alltid till att jag får tillbaka min styrka om jag känner mig nere och inte orkar mer. Hon är guld värd, finns inga ord som kan beskriva henne <3 älskar dig helt enkelt <3

Linda - Fast du också bor långt ifrån mig så finns du också alltid där för mig alla lägen fast du har det jobbigt själv ibland <3 Kommer alltid finnas här för dig med, i alla lägen oavsett hur långt ifrån vi bor varandra <3

Sist men inte minst- Ola Svensson - Tack för du finns, och tack för att du ger mig så mycket, utan dig hade jag inte jag inte haft Linda eller Madielene i mitt liv idag. Du är guld värd svensson.

Hihi detta blev ett litet inlägg till mina underbara vänner, som jag verkligen älskar över hela mitt hjärta och som betyder sjukt mycket för mig <3

Kommentarer
Postat av: Madde

men gumman.. jag blir helt rörd :O

tack desamma snuttis

2008-10-06 @ 18:57:35
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0