Valborg

Hejsan

Idag har det blivit en lugn dag för mig, först tvätt på förmiddagen, segt men måste göras.
Sen blev det att mamma o pappa kom och hämtade mig så blev det att dra till hyllinge och handla
mat behövdes fyllas på i kylskåpet kan jag ju säga. haha :) Blev hem och lasta av grejorna sen fixa lite här
hemma, sen blev det ner i kolonin o grilla med mamma o pappa sjukt underbart fint väder det varit idag
så hur mysigt som helst att grilla o sitta där nere. :) Så min valborg har varit med andra ord lugn o kanske tråkig
men ska man jobba helgen så har man inte så hemskt mycket val ju haha.:)

Men ganska glad att jag jobbar helgen på grund av en liten jobbig grej men det behöver jag ej
ta här, men man ska inte klaga, jobbar ändå inga kvällar eller delade turer i helgen så det är sjukt skönt
har kvällarna lediga o kan göra lite då träffa vännerna o så :)

Får se hur min helg blir i alla fall, har ju två älsklingar som fyller år i helgen <3

Nej nu ska jag kolla runder lite sen blir det väl film innan man dejtar kudden.

Ha en underbar valborg alla sötnosar. Kärlek till er <3

Ciao / Marie

Kommentarer
Postat av: madde

sv: hehe ja nu känner jag mig gammal lixom höhö!! hahahahaha

2009-05-02 @ 11:33:21
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0