Fredagen !!!

Hejsan alla söta <3

Fredag idag skönt äntligen helg alltså sjukt skönt, men såklart har man jobbat hela dagen
idag ju men varit ganska lugnt ändå, men såklart är jag alltid för snäll ju mot mina kollegor så det blir fel
man tror man gör rätt o är snäll men så blir det ändå lik förbannat fel sorry Annika skulle vara snäll mot dig
men såklart blev det lite trubbel ändå haha men nu har vi en erfarenhet mer än andra hahahha :)

men men det löste sig i alla fall, kom hem så blev det göra käk något snabbt
sen blev det vila ett tag efter en sjukt lång dag, sen nu dejtar man soffan o kollar
nån film på tv o bloggar o sånt med andra ord tar det lugnt :)

Måste bara nämna min älskade Adina som är den sötaste personen
jag flummat mest med denna sommaren, hon har ett hjärta av guld <3
Finns ingen som henne, man har alltid så sjukt roligt tillsammans med henne <3

Älskar dig gumman nu o för alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0