Onsdagen

Hejsan allihopa..

Uppe ganska tidigt idag fick sova ut inatt i alla fall skönt nog, men fortfarande förkyld
men lite bättre är det väl, blir att fortsätta att trycka i slg lite C-vitaminer o dricka mycket vatten
o snyfa nässpray haha :P men har fått lite gjort innan i alla fall kollat igenom lite kläder o så
som jag ska ha med mig till Kreta, ska se om jag kan hitta resväskan nere i förrådet sen bäst att
börja packa i tid hehe så man vet att man får med sig allt man ska ha med sig haha

Sen blir det väl också om jag orkar att städa, har plockat undan en del saker nu så
får väl bli att man ta fram dammsugaren o kör över lägenheten med den också så man slipper
tänka på det senare.

Men hoppas alla får en underbar dag.

Puss / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0